neljapäev, 12. detsember 2019

Minu arvamus programmeerimisest


Mulle meeldib programmeerimine, kuid vahepeal kui ma väga aru ei saa siis see tundub raske. Programmeerimist võiks veelgi õppida kuna see on huvitav. Ma arvan, et programmeerimine peab olema informaatika tunnis, sest see on informaatika üks osa ja see puudutab arvutit. Programmeerimine on mõlemat nii raske kui ka kerge, kui sellest teemast aru saada siis see on kerge aga kui sellest teemast väga aru ei saa siis see on raske. Ma arvan, et programmeerija elukutse on huvitav, sest inimesed kes programmeerivad peavad mõtlema ja saavad teha uusi mänge ja muud huvitaat. Ma ei usu, et ma tahaks saada programmeerijaks aga kes teab kõik on võimalik.

Ma arvan, et kui mina teeksin arvuti mängu siis see oleks õudusmäng, kuna tavaliselt need on huvitavad. Ja ma teeks selle mängu tasuliseks. Seal oleks üks inimene  kes täidab missioone ja võitleb 
zombidega, kuna seal kus see mäng toimub levib viirus. Ma oleks selle mängu programmeerija.



Image result for horror games

1 kommentaar: